Davantage Incentives - světové zážitky
Hlavní specializací společnosti DAVANTAGE je incentivní turistika, známá též jako MICE, neboli “Meetings, Incentives, Conferences & Events“. V zahraničí i v tuzemsku umíme vymyslet, připravit a zkoordinovat širokou škálu korporátních akcí, které mají jejich účastníky motivovat, odměňovat, informovat a vzdělávat. Tyto detailně zorganizované akce mohou být určeny jak pro management a zaměstnance, tak také pro obchodní zástupce, odběratele a smluvní partnery. Jedním ze základních pravidel incentivní turistiky je nabídnout originální a rafinovaný program (společenský, poznávací, hravý či odpočinkový) a doplnit jej o odbornou část, tak aby vzniklé finanční výdaje byly daňově uznatelné. Další informace v rubrice DESTINACE.
Náš full servis
Smyslem činnosti naší společnosti na poli MICE je poskytovat firmám a organizacím působícím v ČR skutečně komplexní a profesionální servis. Uvědomujeme si, že nabídnuté ceny jsou pro naše klienty při výběru incentivní agentury jedním z hlavních kritérií. V naší snaze o dokonalost si ale nemůžeme dovolit žádné improvizace s nejistým koncem a polovičatá řešení. Spolupracujeme proto jen s těmi nejkvalitnějšími - tedy spíše dražšími - subdodavateli dopravních, ubytovacích, restauračních a dalších služeb. Naším incentivním klientům se snažíme vysvětlit, aby zbytečně nešetřili prostředků na opravdu dobrý program, v zájmu maximální spokojenosti účastníků.
Zahraniční incentivy
Stěžejním produktem DAVANTAGE INCENTIVES jsou zahraniční incentivní zájezdy (incentivní cesty, nebo jen incentivy), které připravujeme vždy exkluzivně na míru pro konkrétního firemního zákazníka. Jedná se o sofistikované skupinové akce, jejichž součástí obvykle bývá kratší pracovní či slavnostní seance, následovaná bohatou neformální částí s kulturními, dobrodružnými, soutěživými, sportovními a dalšími aktivitami.
Výhodná investice
A v čem spočívají hlavní přínosy incentivních zájezdů? Řada firem si uvědomuje, že k tomu, aby byly úspěšné, aby se rozvíjely jak interně, tak směrem ven, aby dokázaly udržet si stávající zákazníky a současně expandovat, aby se jim dařilo dál zvyšovat výkony a zisky i v ekonomicky složitějších dobách, na to nestačí mít jen samotný konkurenceschopný produkt a šikovné prodejce. Je třeba se promyšleně a dlouhodobě starat o skupiny lidí, které jsou pro fungování firem důležité. Jde především o zaměstnance, obchodní partnery a zákazníky, do jejichž motivace, inspirace a vzdělávání musí firmy investovat. Požadavky na odpovídající finanční prostředky se mohou na první pohled zdát vysoké. V budoucnu se ale bezpečně vrátí, například v podobě produktivnějších spolupracovníků, loajálnějších odběratelů a lukrativnějších zakázek.
V úplně jiném světě
Velmi často to nejsou obchodní jednání a čistě pracovní příležitosti, při kterých dochází k navázání těch nejcennějších kontaktů, k upevnění vztahů s partnery či k odstranění personálních problémů v týmu. Na zahraničních incentivních cestách se mnohá, pro firmy optimální řešení sama nabízejí. Přesunem do jiného, atraktivního prostředí a rozbitím zaběhnutého pracovního stereotypu se účastníci ocitají v prostoru, který jim umožňuje dívat se na mnohé záležitosti zcela jinýma očima …
Nekonečné možnosti
Nabídněte “svým lidem“ něco nevšedního! Otevřete jim nové obzory! Programy našich incentivních zájezdů mají nekonečné množství podob. Záleží hlavně na tom, co přesně si zadavatel od akce slibuje, na skladbě hostů, na zvolené destinaci, na délce pobytu, na typu a míře náročnosti uvažovaných aktivit a na celkovém rozpočtu. Může to být třeba tematická návštěva Paříže po stopách bestselleru Dana Browna “Da Vinci Code“, military program v Petrohradě, kempování v poušti někde na Středním Východě, nebo závody katamaránů v Karibském moři. Zážitky, které si účastnici přivezou domů, by měly zůstat natrvalo v jejich paměti. Musí být silné, pozitivní, výjimečné a co nejvíc odlišné od těch, se kterými se lidé běžně vrací ze svých “obyčejných“ dovolených. Klíčovými předpoklady pro úspěšný průběh incentiv jsou: optimální itinerář, důkladná příprava, profesionální organizace a nekompromisní koordinace na místě.
Důvěřujte, ale prověřujte
Za velmi důležité, zvlášť u větších zahraničních incentivních operací, považujeme uskutečnění alespoň krátké společné inspekční cesty do destinace. Během inspekce našemu klientovi představíme celkové pojetí, prověříme uvažované ubytovací kapacity a otestujeme vybrané místní služby. Cesta by měla proběhnout alespoň 2 měsíce před začátkem vlastní akce, tak aby ještě bylo možné kromě běžných upřesnění činit i zásadnější změny.
Nejen incentivní zájezdy
Kromě incentivních zájezdů umíme odborně zajistit i jiné akce z oblasti MICE: konference, eventy, meetingy, gala večery, recepce, konvence, prezentace, apod. Jak v cizině, tak doma v ČR. Prostě s námi se v incentivní turistice - a v nespočtu jejích tváří - nikdy neztratíte. Dejte nám svou důvěru a nechte se o tom přesvědčit! Protože si zasloužíte víc.