| 01 |
Příjezdová turistika ze zahraničí (Destination Management) patří mezi dvě základní specializace naší společnosti |
| 02 |
Plně využíváme mnohaleté zkušenosti s poskytováním služeb pro návštěvníky z Francie a mnoha dalších zemí |
| 03 |
Dokonale známe turistické možnosti nejen v Praze a v České republice, ale i v okolních středoevropských zemích |
| 04 |
Díky optimální struktuře firmy a interním procesům umíme být spolehliví, flexibilní, produktivní a nízkonákladoví |
| 05 |
Pro všechny jsme velmi snadno k dosažení na e-mailu nebo na telefonu - skutečně 24 hodin denně a 7 dní v týdnu |
| 06 |
Při sestavování našich nabídek vždy plně respektujeme zadání klientů, jejich představy, jakož i finanční imperativy |
| 07 |
Klademe mimořádný důraz na promyšlené, kreativní, odborné a detailní zajištění všech nám svěřených zakázek |
| 08 |
Většinu incomingových akcí na místě sami koordinujeme, tak abychom si udrželi kontrolu a zamezili komplikacím |
| 09 |
Obchodní vztahy rozvíjíme jen s kvalitními a seriózními subdodavateli služeb, na základě jejich přísného výběru |
| 10 |
Za důležité považujeme striktní dodržování všech dohodnutých časových termínů, i těch hodně "sebevražedných" |
| 11 |
Pro klid našich klientů jsme uzavřeli zákonem vyžadované pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře |
| 12 |
Máme sjednáno i fakultativní pojištění provozní odpovědnosti, které kryje škody způsobené při výkonu činnosti |
| 13 |
Ctíme krédo "Le Client est Roi" a v tom, co děláme, se řídíme naším firemním heslem "Protože si zasloužíte víc" |